Årsresumé av 2013

2013-12-31 / 14:08:00
 I Januari började mitt fotointresse sakta men säkert ta fart. Jag körde snowboard på dagarna och fotograferade. Jenna fyllde också 12 år.
 
 
I februari fyllde jag 12 år och hade Pyjamas party för mina närmaste vänner.
Jag fotade mer och mer. 
 
I Mars hände inget speciellt.
Jag fotade ännu mera och Agnes kom hem från södern ♥
 
I April var min klass på klassresa till Vuokatti. Agnes fyllde 12 och William. Vi fotade allihopa på Grannasberget. Jenna och jag bakde och fotade någongång där i april också.
I Maj 2013 startade jag den här bloggen. Och då såg den ut så här. Mathilda fyllde 12. Min familj och jag började vara på villan. Jag simmade med vänner. Jag var till Umeå med båten. Jag åt min första mjukglass ute med Jenna och Mathilda. Fotade med Emma, Jenna, Agnes och Thea. m.m Var till Stafettkarnevalen och på skolutfärd till Björkeby.
 
I Juni köpte jag en ny mobiltelefon, simmade, var på villan, var med kompisar och fotade jätte mycket. Och bäst av allt! Vi fick SOMMARLOV!!! Min familj var till Bergö på midsommar. Och så var vi till PowerPark.
 
I Juli simmade jag ännu mera. Var på Lumpänglarna. Sean Banan var på Norrvalla. Det var Vörådagarna så jag sov med fammos & faffas. Var ut i city på kvällen med Jenna.  Min familj och jag var till Umeå igen. Mamma fyllde år. Vi hade en släkting från Amerika på besök. Jag fotade myckeet.!! Vi var till Nabben hela släkten från mammas sida. Och Agnes och jag försökte baka rulltårta...
 
 
I Augusti började skolan och vi 6:or var på en lägerskola i Pörkenäs.
Det blev villaavslutning. 
I September blev det höst och jag gjorde inte så mycket.
Fotade lite och det mesta av tiden gick åt skolan.
 
I Oktober gjorde jag heller inget speciellt.
Var med mina vänner och i skolan. Fotade lite då och då. Men jag hade taco kväll med Jenna.
(Agnes kunde inte komma)  Och så var jag och familjen och åt pizza.
 
I November första helgen var det ju Halloween och då sov Agnes och jag över med Jennas.
Olivia fyllde också 12 och hade kalas i november. Vi träffades med Jennas och åt kladdkaka. Jenna och jag bakade lite också. Sen fotade jag vinterlandskap.
I December började ju julkalenderna och julen närma sig. Vi körde fyrhjular och drog pulkor, tefat och kälkar efter crossen och fyrhjularen jätte mycket både hemma och med Jennas. Sen fotade vi nya profilbilder. Jenna hade med datorn till mig och tvärtt om flera gånger. Vi hade Julfest och fick jullov.
Och bäst av allt jag fick min Canon EOS 600D på Julafton!! ♥
 
Det här var hela mitt år i runda svängar..
Det finns så mycket mera bilder ;))
Såå 2014 du måtte bli ett bra år du nu, för 2013 var ett fantastiskt år.
 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback