Amerika besök.

2013-07-18 / 21:13:00
Hej!
I går ställde jag klockan på väckning klockan åtta. För klockan nio kom farmor och farfar efter mig. Dom hade Barb med sig. Hon är farmors kusin, och kommer från Amerika och talar endast engelsk. Så då for vi iväg till Smedsby. Farmor och farfar är helt usla på att tala engelska. Men min Faster Bodil och hennes man Ralf är jätte bra. Först hälsade vi på Rebecca som arbetar på en restaugrang i Replot.
"Barb och Rebecca"
"Ralf, fammo, jag, faffa, Barb, Rebecca, Jacob och Robin."
"Faffa, Bodil, fammo, Jacob, jag, Robin och Ralf."
 
Så vi var till en restaurang och åt god mat allihopa, sen for vi till Björköby och upp i saltkaret. Det är tredje gången jag har varit dit nu.

"Barb"
"Faffa, fammo, Bodil, Jacob, jag och Barb."
Sen for vill till Mina kusiner Jacob och Robin ( Bodil och Ralfs barn) Där åt vi kvälls maten och så var jag, Jacob och Robin i parken och klättrade, gungade, spelade fotboll och så läste jag en bok för dem.
"Vid middagsbordet."
"Jag, Jacob och Robin fick spela på Barbs telefon."
Sen skjutsade farmor och farfar hem mig och Barb, hon kom in och såg hur vårt hus såg ut. Hon tyckte det var very nice and beautiful and very big.
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback