Torsdagen i Umeå

2013-07-13 / 12:39:00
Hej!
Först så satt vi på båten i 4h. Alla hade vi väl våra humör svängningar. Annars gick båtresan rätt så snabbt.
Vi var ute på däck en sväng också. Men det blåste en hel del där. 
 
Sen när vi kom fram till Umeå, gick vi runt lite i centrum. Jim köpte en sån där keps för 100 Kr.
Vi köpte glass också, men jag köpte en tripp i stället.
Glassarna var ju skit stora och goda!
 
 
Sen när vi kom till hotellet så checkade vi in, vi hade två hotell rum, ganska långt i från varandra så jag delade med Jim och Emma. Så när vi kom till hotellet så packade vi upp och böt om. Haha, jag hade tagit över sminkbordet. 
 Sen gick vi ut och äta. Ni ser här nedan vad jag åt. Det var värdens godaste hamburgare jag ätit på länge. Jag tror restaurangen vi åt på hette Allstar. Den var riktigt nära hotellet också. 

 
 
Sen gick vi till en skit stor skatepark. Där bredvid hade dem en stor Parkour park också. Sen gick vi till hotellet, duschade, och gick och la oss.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback