Fredagen 5.7- Lördagen 6.7.-13

2013-07-06 / 22:40:00
Cha!
I går sov jag över med fammos o. faffas. Klockan tio halv elva tiden , promenerade Jenna och jag iväg till city. Haha vi var till regnbågen, skolan osv.. Jag sov i tält med fammos o faffas, och Jim o. Emma i lekstugan. Jag vaknade klockan åtta typ och steg upp, klädde på mig gick in och åt frukost. Sen packade jag ihop i tältet och gick för att se om Jim o. Emma hade vaknat. Klockan elva tiden marscherade jag iväg med Jenna till Langradin. Fammo och de andra , och kusinerna gick lite längre bak. Där träffade jag Tilda, talade lite med henne och sen kom Agnes som jag var med resten av dagen. Vi tittade på Langradin, gick runt lite på det där lilla försäljnings torget. Sen köpte hennes föräldrar några vårullar, Agnes fick två stycken, ag fick smaka lite. Om jag ska vara helt ärlig så luktar det mycket bättre än vad det smakar. Men hade i alla fall en skit kul dag med Agnes. Vi ska kanske ses igen på måndagen.
Men nu orkar jag inte skriva mera så, God natt!
-
-
-
-
 
 
 
 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback