Friday, Friday

2013-07-19 / 10:44:00
Hallå!
Vaknade klockan halv elva idag. Och när jag loggade in på facebook så fick jag panik jag hade testat att ska en annons igår men orkade inte fortsätta så lämnade det o färdigt. Så när jag loggade in så märkte jag att resten av inställningarna så var hur mycket det skulle kosta, och då fick jag PANIK! Jag ringde Jenna och frågade om hon viste hur man skulle ta bort det för hon skapade en annons i går också. Men hon viste inte så då googlade jag och där hittade jag en beskrivning så nu är annonsen borta förhoppnings vis.
I kväll ska vi far till faffas en bror och så kommer hela släkten dit. För Barb ska vara där. English English!
Don´t walk away, when i´m talking to you

jenna


Bra du fick bårt he !! :)

Svar: Jaa ;)
Jenny Granfors


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback