Måndagen 24.6

2013-06-24 / 19:27:00
Tja!
Var och simmade med Jenna idag igen, sen for vi till mg efter nå pengar till mig och sen till Jenna efter hennes pengar. Sen cyklade vi till grillen. Jag beställde en hel köttshamburgare utan franska. Jenna beställde en helköttshamburgare och franska. Det var typ 120 g sallad i hamburgaren. Usch fy och blä. Jag påtade bort mer en hälften. Sen spelade vi lite tv spel. Hehe... nått sån där krigar spel tror jag det var. Jag dog typ 100 gånger! Sen cyklad vi iväg till Rasmusbacken och fotograferade lite hästar, kor, får, gåsar, kaniner. Sen cyklade jag hem. Har fotograferat lite här hemma också, men då dog batteriet så då slutade jag. Nu är jag jätte trött. Men dagen har varit jätte bra!
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback