PowerPark

2013-06-29 / 20:35:00
Hallå!
Har varit till Powerpark idag från klockan 12 till tre. Jag åkte i slänggungorna (La Paloma) , Trä berg och dalbanan (Thunderbird) , Neo´s Twister, Real Snacks Jetski, Pegasus, Typhoon, Kwai River och Cobran. Jag åkte tre gånger i rad, i Cobran. Första gången med pappa, andra med Jim, och tredje med Emma. Pappa åkte i Pegasus, Trä berg och dalbanan, Neo´s Twister och Cobran. Jim åkte i Trä berg och dalbanan, Typhoon, Music Express, Cobran, Kwai River, Real Snacks Jetski, släng gungorna, Joyride, Neo´s Twister. Emma åkte i Cobran, Music Express, Trä berg och dalbanan, Neo´s Twister, bläck fisken ( Piovra) , Real Snacks Jetski, Mine Train. Mamma åkte inte i något. Det var första gången vi åkte i Cobran. Den är helt awesome, skit rolig. För först ville jag åka i den och då kom pappa med mig, sen ville också Jim så då åkte jag med honom, sen även Emma. De hade två nya vatten banor, Jim och jag åkte i Kwai River. Sen åkte vi alla tre i Real Snacks Jetski. Vi hade fint väder, sol, värme. Men även också liiite väldigt lite regn. Sen till sist köpte vi en glass var. Vi testade också en sån där bås som man går in i och så tar det kort. Det blev en efterlysning. Sen när vi for hem så for vi via Halpa-Halli! Men det har varit en helt fantastisk dag. Här kommer bilder!

|fotograf: Mamma| Kamera: Nokia lumia 720| Det är helt usel kvalité på bilderna|


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback