Systemkamera

2013-06-25 / 10:51:00
Hej!
 
Vaknade klockan tio idag. Steg upp och tittade tv och åt frukost, klädde på mig. Och sen åt jag lunch. Och nu sitter jag här på datorn. Idag ska vi till farmor och farfar en sväng. Jag vet inte vad vi ska göra där men pappa, Jim och Emma skulle fara dit så då vill jag också med! Sen har jag inga andra planer för idag. Inte onsdag eller torsdag heller. Men på fredagen klockan elva så far Agnes, Mathilda, Jenna och jag till Jennas villa och sover över där till lördag. Vi skulle äta taco på fredag och plättar på lördagen tror jag. Jag tar med kameran så bilder kommer nog. Jag lovar! Så men vi syns! Hej så länge.
Obs! Det är inte min kamera på bilden. 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback