Jag bor i Finland

2013-05-28 / 16:44:00
Hejsan!
Tisdag idag, sommarlov om tre dagar. Har redan simmat 3 gånger i år, i en sandgrop, här i maj månad. I den här bloggen kommer du få läsa om allt som faller mig i smaken. T.ex. om fotografering! En kompis skickade och frågade om jag ville komma och fotografera men ja sa nej. För vi har gäster. I morgon är det onsdag och då far vi på skolutfärd från skolan vi far till Björköby till saltkaret och sen också över Replot bro och sist till gallerian i Stenhaga och Shoppa. Har kollat runt lite på nätbutiker idag, ska köpa en ny telefon funderar på en Nokia lumia 800. Den jag äger nu är inte mera än en skrothög. Det har varit fint väder det här senaste veckorna vi får hoppas att det håller hela sommaren ut! Men nu ska jag avsluta det här, så hejdå vi hörs senare! ♣

        
FOTO: JENNY GRANFORS (JAG) / MODELL: EMMA GRANFORS 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback