Skolutfärd

2013-05-29 / 16:48:00
Hejsan!
Idag har vi haft skolutfärd i skolan kom hem ca. klockan 3. Först kom jag till skolan man måsta vara där senast kvart före nio. Och då alla var där så delade vi upp oss i två bussar. klass, 5, 4 och 3 i en buss och klass, 6, 2, och 1 i den andra. Vår buss åkte först till Björkeby muséer där berätta guiden om när Ryssarna hade övernattat i Björkeby i de små stugurna byggda på 18-talet. Vi gick runt och lyssnade och var in i några stugor. Vi såg på gamla redskap och annat. Sen for vi till utkikstornet Saltkaret i Svedjehamn. Där ått hela min skola.. och gissa vad vi åt...Ärtsoppa Usch fy och blää!! Men sen guidade en dam oss där i hamnen och upp i Saltkaret ( tornet) Sen for vi till Gallerian i Stenhaga, Viss for till Citymarket. Men jag for till Gallerian med mina kompisar och shoppade. Jag köpte ingenting, men mina kompisar köpte! Det var den här dagen det. I morgon är en ny dag och då slutar vi klockan 12. Sen på fredagen slutar vi klockan 3. Och sen på kvällen har min lillebror Jim kalas för han fyllde 11 år den 25 maj. Grattis i efterskott!
Tack och hej lever pastej!
Bilder kommer senare...
Vill Bara påminna om att alla bilder i den här bloggen är tagna av mig, Jenny!
Och det är inte tillåtet att kopiera eller ta någon bild/bilder!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback