Halloween Party

2013-11-02 / 12:31:00
Hej!
I går firades Halloween med de bästa.
Det var meningen att det skulle vara bara vi tre tjejer men William x2 dök också upp. Vi åt tårta, mini pizzor och godis, i mängder. Sen bastade vi tjejer. Vi var uppe till klockan fyra på natten, Jenna och jag tävlade med William x2 (Agnes sov, eller hon försökte..) men de gick och la sig först klockan 20 före fem på natten, så de vann.. Jennas och mina bilder från kvällen.

Så här såg jag ut på Halloween. Hade satsat jätte mycket på sminket i år. Blev jävla nöjd också. Hade verkligen gått all in kan man säga.
Jenna hade pyntat sitt rum jätte fint. Hon måste verkligen ha ansträngt sig.
Halloween feelis på topp. 

Ååh alla var så fina! ♥ Det var så roligt när alla hade ansträngt sig, och verkligen klätt ut sig, eller åtminstone sminkat sig. Mina zombie besties! ♥
OMG! Har aldrig sett en så stor tårta. God var den också, men kraftig. Så vi orkade inte äta så mycket av den. Jag älskar mini pizzor, så jag åt nästan upp alla!♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback