Min Navelpiercing

2014-08-29 / 17:36:00
Hej!
I dag efter skolan så åkte mamma och jag till Nykarleby. Jag var så trött så jag höll på att somna i bilen. När vi kom fram till stället jag skulle laga min navelpiercing på (mamma har gjort alla sina tatueringar där) så pratade vi med Stina (hon som gjorde den) och hon förklarade en massa saker och hur man sköter den osv..Medan hon och mamma pratade så valde jag ut en piercing som jag ville ha. Stina rengjorde både piercingen och naveln och så ritade hon ut två prickar där piercingen skulle sitta. Sen fick jag lägga mig ner och så tog hon nåt verktyg (vet inte vad det heter med det ser ut som en sax typ) och klämde ihop skinnet vid naveln, sen stack hon en nål igenom och så la hon dit piercingen. Och så var det klart, och det gjorde inte ont heller. ♥
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback