Adventskalendern -Lucka 4

2014-12-21 / 08:00:00
 Fjärde Advent
 
DIY- Egengjorda julklappar av Therese Lindgren
De här julklappstipsen är så jäkla bra, riktigt bra gjort Therese. Jag skulle själv bli hur glad som helst om jag t.ex. skulle få tjejkvälls-kittet. Ni måste verkligen se de här videorna, man får så himla mycket inspiration från dem. 
 
Julklappstips
 
Chokladdoppade marshmallows.
Du behöver: Choklad, marshmallows, grillpinnar/polkastänger och massa strössel eller vad du väljer att dekorerar dem med.
Gör så här: Smält chokladen, och trä fast marshmallowsen på grillpinnarna eller polkastängerna. Doppa marshmallowsen i chokladen och rulla sedan dem i strösslet. Ställ de sedan i t.ex. en hög vas för att torka, helst i kylskåpet.
 
 #bucketlistforgirls
Gör din egen bucketlist, med saker du ska göra innan 2015 är slut och om du redan har en så se till att slutföra den. Jag älskar listor, speciellt såna här listor och Before I Die listan. Jag ska nog ta och göra några listor med saker jag vill och ska göra. 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback