Tjugonde december 2014

2014-12-20 / 21:23:00
Hej!
Det ska bli riktigt skönt att slippa skolan nu i två veckor. Tänk, det är julafton om fyra dagar och nyår om elva dagar. I går var mamma och jag in till stan en sväng, och då köpte jag (en) julklapp/julklapappar till Jenna, som jag ska slå in på måndagen. 
I dag har hela högstadiet haft julfest, det blev en jätte lyckad och rolig julfest, tycker jag i alla fall. Och alla var jätte fint uppklädda. Niorna hade program, lärarna pratade lite mellan och programvärdarna, sen fick vi gröt och smörgåsar.
I kväll däremot har William och jag sett filmen Mom's night out, hemma hos mig, och i morgon ska Jenna och jag fotografera om vädret tillåter.
Ett vackert kollage på mig, Jenna, Melinda och Nicholas från förra veckans fredag.
 HTC


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback