Before the Thunder

2014-07-31 / 11:00:00
Hej!
Detta är ett tidinställt inlägg, för just nu sitter jag på båten och väntar på att få stiga av i Umeå. För att shoppa i fyra hela timmar. Så det kommer nog inga fler inlägg i dag, så ni vet.
Tre självporträtt jag fotade i går.

Thunder

2014-07-30 / 18:09:08

Week 19. "from a distance"

2014-07-30 / 15:17:00
FOTO: JENNY GRANFORS (JAG) / MODELL: JIM GRANFORS

Mitt nya skal från ebay.

2014-07-30 / 14:06:21
Hej!
I dag kom mitt nya skal, ett cover case. Från ebay (London) såklart. Det är hel svart med vit söm. Fast det ser ni ju på bilderna. ♥ Ett litet problem sen är att den kommer inte ha rum i fickan mera.

Pommern

2014-07-30 / 12:29:00
Hej!
På torsdags morgonen var det dags för stor städning, i hela stugan. Mamma lagade ut oss andra för vi trillade bara i vägen så mamma städade och vi andra gick ner till stranden.
Efter att vi packat i bilen och checkat ut åkte vi till Kantarellen och handlade lite små saker. Jag köpte vatten för det var jätte varmt.
Det var flera timmar tills båten skulle gå, så vi åkte till Pommern för att dels fördriva lite tid men också för att det såg riktigt häftigt ut. Eftersom det är ett museifartyg så betalde vi in oss och så gick vi runt och tittade på hela båten.
Den här båten var större än vad den såg ut att vara. Det fanns såå jäkla många rum och våningar. Så man hann bara hitta en trappa eller korridor och så var man tvungen att välja åt vilket håll man skulle gå.
Jag, mamma, pappa, Jim och Emma. Mamma och pappa hade bröllopsdag också.
 Ner i lastrummet fanns fotoutställningar, information och en massa andra utställningar med saker som antagligen hittats på båten.
Haha..fråga inte.. :D

IKEA Shopping 29.7.2014

2014-07-29 / 16:25:13
Plast Krukväxt Kruka ♥ Ljus Förvaring Klädhängare ♥ Skrivbord

IKEA 29.7.2014

2014-07-29 / 16:10:00
Hej!
Steg upp tidigt i morse och började köra ner till Tammerfors klockan halv sju, med familjen. Jag trodde att det skulle ta länge alltihop men vi kom hem redan klockan tre idag, på eftermiddagen. Det var jätte varmt i Tammerfors men på hem vägen började det regna och åska.
Frukostpaus, på väg dit.
IKEA ♥

Nya ballerina skor.

2014-07-28 / 14:15:14
Hej!
Har städat ur mitt skrivbord och flyttat ut det ur mitt rum. Eftersom vi ska köpa ett nytt i morgon när vi far till IKEA. Mamma, Emma och jag var till butiken en sväng i dag också, och då köpte jag ett par nya skor. Ballerinaskor, nu har jag äntligen ett par finare sommarskor.
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm

Grace, hemfärden från Åland.

2014-07-27 / 12:04:00
Hej!
Jag har ju inte bloggat om hem resan från Åland nå?? Gud den kan man ju inte glömma. Grace, alltså jag säger bara det Wow vilken stor och fin båt. Det fanns allt på den. Det var jätte svårt att få en bra bild på hur fint det verkligen var där men jag försökte.
Alla vi barn väntade snällt i bilden, medans vi köade i en 1000km lång bilkö för att få köra på båten.
 Det finns stora tv skärmar mellan varje våning, och det är 12 våningar.
Först gick vi från vår hytt på 7 våningen till 10 våningen för att boka ett bord till buffén klockan fem.
Sedan gick vi genom hela taxfree butiken, Shopping world. ♥
Det här köpte jag, eller Emma köpte Sheer Love men tyckte den var så fin så den fick vara med på bild.
Sedan gick vi ut på soldeck för att fördriva lite tid medan vi väntade på att få gå och äta.
Mat, mat och ännu mera mat. Har aldrig i mitt liv sätt så mycket mat och dessutom god mat.
Det här åt jag, jag var riktigt jävla mätt efter åt.
Så där fin var himeln när vi körde hem.

Heart to Heart

2014-07-25 / 16:43:00
Hej!
Okej detta börjar nog bli lite tjatigt men har varit på villan idag också. Ni kan få ett Collage med bilder från den senaste veckan. Föresten på torsdagen åker vi till Umeå på shopping. ♥ Så nu har jag något att se framemot..igen. ♥
1.) Selfie i spegeln här hemma. 2.) Solar vid villan. 3.)Jordgubbar och yoghurt...och müsli
 såklart♥
4.) Emmas och min Selfie vid villan nr. 1. 5.) Jordgubbar och yoghurt. 6.) Selfie med Emma, nr. 2. 7.) -"- nr. 3.
8.) Solnedgång i lördags. 9.) Jenna och jag hittade en katt, vi döpte honom till Ballis. ♥
| Nokia Lumia 900 |

Självporträtt vid bryggan, på Åland.

2014-07-23 / 21:40:00

Paket 1/3

2014-07-23 / 18:18:19
Hej!
I kväll anlände paket 1/3 från ebay, i detta paket fanns min datorväska. Beställde den för en vecka sedan, så tycker att den kom ganska snabbt. Och det är ju bra! ♥ Den är svart mönstrad med vita dödskallar, ni ser ju själva på bilderna.
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm

Take Me to The United States.

2014-07-22 / 20:37:14
United StAtes, USA ♥
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm

Att vara ut och ro är ju alltid skoj.

2014-07-22 / 17:01:00
Hej!
Villadag idag också. Men idag när vi kom till villan så var Ann-Christine "Anki" och Ingemar där också. Så mamma, Anki, Emma, Jim och jag var ut och rodde en sväng. Det har varit så varmt på villan alla dagar vi har varit där nu så vi har nästan bott i vattnet. I alla fall idag, och det ska tydligen vara ännu varmare i morgon?
 Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm

Week 18. "childhood memory"

2014-07-21 / 21:37:00
Jag valde att visa bilder från när jag hade cancer, Leukemi. För det är största delen av min barndom.
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm

Njut av sommaren så länge den varar.

2014-07-21 / 19:56:00
Hej!
Hänger för det mesta på villan nu. Har varit där igår, idag och ska kanske dit i morgon också. Ligger mest i solstolen och solar med musik öronen och simmar emellan åt. Ska beställa två nya bikinis också eftersom jag bara har en. Skolan börjar igen om fyra veckor, så njut av tiden nu säger jag bara!
Bilderna är tagna vid ett hopptorn vid en strand på Åland.

Lilla holmen

2014-07-20 / 22:05:00
Hej!
Alltså det gulligaste jag såg på heela Åland var nog på Lilla holmen. De hade kaniner där! ♥ Och de där kaninerna var så gulliga. De satt i stora burar så man kunde gå runt och titta på dem. Alla förutom en kanin låg och vilade, den kaninen som inte låg och vilade skuttade runt och kom fram och hälsade. Alla fåglar vi såg strövade runt fritt så de kunde gå var de ville, förutom hönorna.
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm

I only wanna die alive, never by the hands of a broken heart.

2014-07-20 / 21:46:00
Hej!
I går var Jenna hit en sväng sen for jag dit på kvällen och så for vi ut till city med William. Har varit på villan i dag på dagen också, simmade en gång och låg och solade med musik i öronen resten av tiden vi var där. Sen började det regna så då åkte vi hem. Fotade lite självporträtt i kväll också. ♥

Food, food and food.

2014-07-19 / 17:45:00
Hej!
Jajjamensan, på restaurang åt vi varje kväll. På tisdagen åt vi bara på koti pizza men på onsdags kvällen slog vi på stort och gick till en lite dyrare restaurang. ♥

Lillbrorsan

2014-07-19 / 11:08:00
Hej!
Ni kanske undrar vem som fotat alla bilder på mig? Joo , jag hade med stativet och försökte använda det men insåg sedan att det inte kommer funka så bra eftersom jag inte fick ställt in det i den vinkel jag ville ha det. Så här är mitt "självgående stativ". Jepp, Jim är den som har fotat de flesta bilderna från Åland på mig. Så jag tyckte att han förtjänade att bli fotad själv också. Så i onsdags gick vi ner till bryggan och fotade medan Emma simmade.
FOTO: JENNY GRANFORS (JAG) / MODELL: JIM GRANFORS

At the beach on Åland

2014-07-18 / 22:09:00
Hej!
På stranden har vi också hängt en hel del. Såklart. Både tisdags och onsdags eftermiddagarna. På tisdagen blåste det jätte mycket men på onsdagen blåste det mindre och var ännu varmare. Konstigt nog, fast det var så varmt så var det inte mycket folk alls vid stranden. ♥
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm

Två måste göra saker på Åland

2014-07-18 / 14:22:00
Hej!
Nr. 1. Åka och handla till Factory Shop eller åtminstone besöka Factory Shop. Vi åkte dit efter att vi varit på Kastelholms Slott, på tisdagen alltså. Jag fick en sån besluts ångest när jag skulle välja vad jag ville ha. Det ligger ju bredvid chipsfabriken på Åland så det fanns chips i mängder men choklad också.
Nr. 2. Har du inte så ska du smaka Ålands pannkaka. Den serveras kall med sylt och grädde. Vi åt vår först Ålands pannkaka på kaféet Uffe på berget, efter att vi handlat på Factory Shop. Som namnet lyder var det uppe på ett berg. Vi gick upp i ett utsikts torn som var bredvid kaféet efteråt.

Kastelholms Slott

2014-07-18 / 12:14:00
Hej!
Det är svårt att välja ut bara några bilder att visa här på bloggen eftersom jag har tagit ca. 800 stycken under hela resan. Så hoppas att ni inte tröttnar på Åland inlägg här framöver. För det kommer att komma upp ganska många.

Tisdagen till ära regnade det när vi vaknade. Så vi hoppade i bilen och tänkte ta oss en titt på Åland genom bilrutan. När vi kom till Kastelholms Slott hade det slutat regna och vi stannade till och tog en rundtur inne i slottet till fots.
 Slottet fotat från vägkanten.
Slottet var fullt av gångar och rum. Inne i ett av rummen fick man t.ex. prova hattar och hjälmar och sånt som de hade förr i tiden. Haha..jag tyckte Emma var ända som passade i en sån där mössa, vi andra såg nog mest roliga ut.
En gullig liten rustning, som stod inhägnad i ett hörn av slotts salen.
Vi besökte också Kronohäktet Vita Björn, ett fängelse museum som låg där bredvid.
En fängelsecell på bilden här ovan. Sen gick vi runt slottet och tittade på de små stugorna som fanns runtom.

Måndagen på Åland.

2014-07-18 / 10:31:00
Hej!
Vi checkade in i vår stuga på eftermiddagen. Vi bodde i en av stugorna på Övernäsgården. Stugan var det ofräschaste jag sett hittills, smutsiga sängkläder, kladdigt bord och inte städat.
Men vi städade lite och jag torkade av min säng med en sprej mamma hade med.
Stugan hade fyra rum och ett loft. Jag sov i ett av rummen i en högsäng, Jim och Emma på loftet och mamma och pappa i vardagsrummet på vår egen uppblåsbara madrass.

Vädret var fint när vi kom, så vi gick ut och gå för att se oss omkring.  Pappa har varit på Åland flera gånger förut så han hittar jätte bra där, och det är ju bra.

Vi gick förbi en strand, till båthamnen och in till Mariehamns centrum. Hamnen, var full av båtar i alla möjliga storlekar och modeller för den delen.

Mariehamns torg, super mysigt! Det är så litet och man får verkligen dendär känslan av hur det var förr i tiden.  Super härlig stad.

Inne i köpcentret var det lika mysigt. Åland har inte många klädaffärer, men de få de har är super mysiga. Det är inte alls lika stort och stressigt som på andra ställen.

Sedan började det bli dags för middag så vi gick till restaurang vi hade spanat in tidigare samma dag, för att käka hamburgarmiddag vid hamnen och sedan resten av kvällen spelade alla förutom jag äventyrsgolf.

Min mat från restaurangen vid hamnen.

Ny plånbok från Åland.

2014-07-17 / 14:50:00
Hej!
Nu sitter jag på båten Grace på väg hem från Åland. Vi skall äta Buffé klockan fem så har lite tid över nu. Men jag kan lova er att den här båten är STOR. Den har allt. T.ex. Shopping world, tonårsrum med instagram tävlingar m.m och hela båten är riktigt elegant.
Jag köpte en ny plånbok på Åland i tisdags.

Mobilblogg

2014-07-16 / 09:21:00
Hej!
Netet är så dåligt så det räcker inte till att dela med varcken datorn eller Ipaden. Så bloggar om allt vi sett och gjort här på Åland när vi kommer hem. Vi syns då!

Båtresan till Åland

2014-07-14 / 16:28:00
Hej från Åland!
Startade resan i morse/natt klockan halv tre och hade inte sovit alls under natten. Sov 2h timmar i bilen, hade frukostpaus emellan, sen var vi framme i Åbo efter cirka fyra/fem timmar i bil. Körde på båten och tog med det viktigaste till hytten. Vi åt och shoppade på båten. Vi satt ute på soldäck också. Jag köpte lite godis och tre stycken Victoria's Secret. ♥
Nätet kommer och går så slänger upp blogginlägg så fort det funkar.

Isac Elliot 13.7.2014

2014-07-13 / 22:27:00
OMG!! ♥ Alltså guud jag viste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag såg Isac Elliot. ♥ Det var SÅÅ HÄFTIGT, allting, det var sån feelis där. Han är verkligen jätte bra på att sjunga och riktigt gullig också. Skakade i början så visste inte hur jag skulle kunna hålla kameran stilla men jag klarade det! ♥
Några bilder, hinner inte redigera så många fler just nu.
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm

Week 17. "someone you love"

2014-07-13 / 18:00:00

Pink flowers

2014-07-13 / 13:00:00

Torsdagens Outfit.

2014-07-13 / 09:00:00

Ska se Isac Elliot live!

2014-07-12 / 18:09:00
Hej!
Wohoo..bara en dag kvar tills vi åker till Åland. ♥ I dag har vi (hela familjen) varit på villan hela dagen, med mommo och moffa. Anki, Ingemar, Patricia, Pernilla och Johan kom dit en sväng också, de hade varit på Österö marknaden. Pernilla och Johan var bara där i några minuter för de skulle vidare. Patricia frågade om jag ville hänga med till Tuuri i morgon med henne, en kompis och kanske Pernilla för att se på Isac Elliot. Och det ville jag, så imorgon ska jag se Isac Elliot live! ♥
Google bilder.

VARFÖR??!!

2014-07-11 / 17:17:00
Hej!
VARFÖR??!! HUR KAN VÄSKAN BLI FÖR LITEN VARJE GÅNG?? Haha..jag har aldrig för mycket kläder, snarare för liten väska. Tur att jag har ännu två dagar på mig att packa klart. Datorn följer också med så bloggar nog också från Åland.

Åland om 3 dagar.

2014-07-11 / 11:30:00
Hej!

I går var William här heeela kvällen. ♥ Så jag vaknade halv elva i dag. vi har börjat packa också, åker ju till Åland på söndagsnatten. Kommer fram någon gång under måndags eftermiddagen. Vi åker med Amorella dit och Viking Grace hem. Sen bor vi i en liten stuga ca. 100 meter från stranden, någonstans i Mariehamn. Bara tre dagar kvar..♥

Hellnäs

2014-07-09 / 16:44:00
Hej!
I dag har Jenna och jag hängt på stranden i Hellnäs. Hela eftermiddagen.
♥ Vi solade, simmade och köpte glass. ♥

Grattis mamma ♥

2014-07-08 / 17:26:00
Hej!
~ I dag fyller min mamma år. Vi köpte en bukett röda rosor åt henne. ~
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm

Ännu en varm och härlig dag.

2014-07-08 / 10:49:00
Hej!
Hur varmt som helst i dag också. Åt frukost där ute i morse. Emma och pappa ska sätta upp tältet i dag när Jim har klippt gräset. Emma ska sova i tält i natt. Mamma fyller också år i dag så mommo & moffa och fammo & faffa kommer väl hit på kaffe och dopp i kväll. Själv har jag jätte varmt och skulle vilja fara och simma eller nå sånt men mina kompisar är som bort blåsta??

Mina nya DC skor.

2014-07-07 / 18:44:00
Länk ♥

Summer feelings ♥

2014-07-07 / 18:21:00
-- Varning för långt inlägg--
I morse drog jag och min kusin Patricia till villan. Vi var in till butiken på vägen dit och handlade lite frukter och yoghurt. När vi kom till villan chillade vi bara medan vi solade och simmade. Sen när vi var på väg ut med båten kom mormor och morfar dit, så då for vi ut och ro. Vi rodde en timme innan vi parkerade vid en tom holme, vi lät båten flyta in mot vassen och så stannade den där för vassen höll i mot. Vi satt där och åt, pratade och solade i ca. 45 min. Det var två andra som var ut och åkte båt också, dom tittade lite underligt på oss när vi satt där i vassen..haha..Sen rodde vi tillbaka och när vi kom fram till villan så la vi oss i solstolarna och somnade..haha..Vi låg och sov där i en timme typ. Mormor hade gjort mat när vi vaknade så vi åt och körde hem sen. Har haft en riktigt bra dag idag med fint väder och varmt ute på sjön, har skrattat så magmusklerna är sjuka och rott så händerna värker. Men roligt var det.♥ ♥
 | Nokia Lumia 900 |

Week 16. "something you made"

2014-07-06 / 21:21:00

Tre roliga seriebilder

2014-07-06 / 20:46:00
FOTO: JENNY GRANFORS (JAG) / MODELL: WILLIAM GRIND OCH WILLIAM BÄCK

Terrass häng i värmen.

2014-07-06 / 13:43:00
Hej!
Gud vad varmt det är idag. Det är typ 34 grader utomhus. Jag blandade ihop en smoothie, gick ut och satte mig på terrassen och klottrade lite i min kalender. ♥

Storberget

2014-07-06 / 12:12:00
Hej!
Kom hem halv tre i natt från Storberget. Var i Rejpelt hela kvällen/natten igår med Jenna, William x2, Joel, Oscar, Isak..m.fl. Vi gick en massa, genom skogen, på storberget och så trillade vi och på, på vägen. Men det var jätte roligt i allafall och jag hade en jätte bra kväll. ♥ Vi cyklade dit och hem, så det var ganska kalt att cykla hem eller jaa.. jag sov ju hos Jennas. ♥
Några tråkiga mobilbilder från då Jenna och jag lagade oss färdiga, tog inte nå kort alls under kvällen.

Vörådagarna

2014-07-05 / 09:40:00
Hej!
I dag har jag fullt upp. Massor att göra. Först så ska jag cykla till Jennas tillen halv tolv tiden och så far vi och se på Langradin (Vörådialekt, finns inget ord på standardsvenska). Efter det så cyklar jag hem och så skjutsar mamma mig till Jennas med all min packning och min cykel ska med också, och så skjutsar hon Jim och Emma till villan eftersom de ska sova där. Sen storberget på kvällen och Kovik på söndagen.
Sommarfest på Norrvalla..
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm

Just some stupid questions.

2014-07-04 / 12:09:43
Personligt:

Namn: Jenny Maria Irene Granfors
Ålder: 13 år.
Längd: 164 cm typ?
Sko storlek: 37-39.
Född: 15 februari 2001.
Bor: Vörå.
Gör du just nu: Svara på dessa frågor..
Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej.
Rökt: Nej.
Har du piercing eller tatuering: Joo.. en piercing och ska snart göra en till..
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Kanske?
Har en kille sårat dig riktigt ordentligt någon gång: Joo..
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Ögonen.
När tar du ditt körkort: 2019.
När grät du senast: Minns inte?
När skrattade du senast: I dag med maten..
Är du kär: Joo.. <3
Vem åkte du bil med sist: Pappa.
Vem åt du med sist: Mamma, Jim och Emma.
Vem sov du hos sist:  Jenna.
Vem sov hos dig sist: Jenna.
Vad var du rädd för när du var liten: Jultomten..
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Sjuksköterska.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Många!
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Det är mycket det.
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen i ditt liv: Utegångsförbud i en vecka, som jag fick fast jag ingenting gjort..och mycket mer..
Har du någonsin sportat: Joo..
Vad finns alltid i din handväska: Använder inte handväska..
Har du varit utomlands någon gång: Joo..
Vilken plats var finast: Kreta.
Har du träffat någon kändis någongång: Joo..
Antingen eller frågor:

Storstad eller landet: Shoppa i storstäder men bo på landet.
Hamburgare eller pizza: Båda! <3
Kött eller fisk: Vet inte..
Hund eller katt: Hund.
Många vänner eller ett fåtal nära vänner: Ett fåtal nära vänner.
Sol- eller skidsemester: Solsemester just nu..
Finland eller utlandet: Utlandet.
Sport eller nyheter: Nyheter..
Hockey eller fotboll: Absolut inget av dem!
Sommar eller vinter: Sommar! <3
Vår eller höst: Båda!
Choklad eller vanilj: Choklad! <3
Tv eller dator: Dator.
Random frågor:

1. Vem är din bästa vän: Jenna! <3
2. Hur är vädret just nu: Jätte varmt och fint.
3. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon: William.. <3
4. Har du några syskon: Joo.. två stycken.
5. Hårfärg: Brunt men vill ha tillbaka min röda.
6. Ögonfärg: Grön.
7. Favorit högtid: Julafton, födelsedagar och Vörådagarna.
8. Favorit månad: Juli.
9. Har du gråtit någongång utan anledning: Nää..
10. Vilken var den senaste filmen du såg: Vampire Academy.
11. Har du tattuering: Nepp.
12. Vad lyssnar du på just nu: Lea Michele - Don't let go.
13. Är du kär i någon kändis: Nepp.
14. Vilka böcker läser du just nu: Inte en enda.
15. Hur många hål i öronen har du: Fem. Tre i högra och två i vänstra.
16. Favorit blomma: Rosor.
17. Hur många kuddar sover du med: 2 stycken.
18. Är du fortfarande vän med någon från skolan: Joo..
19. Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.
20. Saknar du någon: Joo..

Awesome! ♥

2014-07-03 / 22:10:00
Hej!
Har sålt några nygamla kläder till Jenna i kväll. Det var några kläder jag köpt men aldrig använt, så de var i princip nya. Sen så satt vi på terrassen och chillade. Vi åt varsin utav mina muffins som jag bakade i förrgår, haha vi sprutade chokladsås på dem. Mums! ♥ ♥
| Nokia  Lumia 900 |

Grattis farmor.

2014-07-03 / 16:11:00
Hej!
I dag på förmiddagen har vi handlat present åt farmor och på eftermiddagen var vi på kalas till farmor och farfars. Farmor fyllde år. Mamma fyller snart också. Men i kväll kommer Jenna hit, hon har inte varit hit på ganska länge nu? Så vi får se vad vi hittar och på. ♥

Sommarfest på Norrvalla ♥

2014-07-02 / 13:09:00
Hej!
I går hade jag en jätte bra dag. Hela dagen. ♥ Fick vara med mina vänner hela dagen och se Krista Siegfrids och flera kändisar. Från något runt klockan ett till tio på kvällen var jag på Norrvalla. Vädret var jätte fint och varmt hela går dagen, i dag regnar det så det var tur att sommarfesten var igår.
" Jag, Jenna, Niko, Jim och Jocke flyttade oss i skuggan för det var så varmt i solen."
"Ole monstret och Arne Alligator för de minsta barnen."
"KRISTA SIEGFRIDS ♥"
"William & William"
" Jennas två bilder. På andra bilden, jag, William, Mats och William"
" Jag & Krista och hennes autograf"
"KAJ"
"Redrama"
"Panetoz"

Sommarfest på Norrvalla

2014-07-01 / 11:13:00
Hej!
Nu närmar det sig. Sommarfest på Norrvalla. Klockan halv två ska jag vara med Jennas och så sitter hon, Niko och jag på med hennes mamma till Norrvalla och så kan det roliga börja. Föresten det är ju 1 juli idag också.