Grace, hemfärden från Åland.

2014-07-27 / 12:04:00
Hej!
Jag har ju inte bloggat om hem resan från Åland nå?? Gud den kan man ju inte glömma. Grace, alltså jag säger bara det Wow vilken stor och fin båt. Det fanns allt på den. Det var jätte svårt att få en bra bild på hur fint det verkligen var där men jag försökte.
Alla vi barn väntade snällt i bilden, medans vi köade i en 1000km lång bilkö för att få köra på båten. 
 Det finns stora tv skärmar mellan varje våning, och det är 12 våningar. 
Först gick vi från vår hytt på 7 våningen till 10 våningen för att boka ett bord till buffén klockan fem.
Sedan gick vi genom hela taxfree butiken, Shopping world. ♥
Det här köpte jag, eller Emma köpte Sheer Love men tyckte den var så fin så den fick vara med på bild.
Sedan gick vi ut på soldeck för att fördriva lite tid medan vi väntade på att få gå och äta.
Mat, mat och ännu mera mat. Har aldrig i mitt liv sätt så mycket mat och dessutom god mat. 
Det här åt jag, jag var riktigt jävla mätt efter åt.
Så där fin var himeln när vi körde hem.
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback