Sommarfest på Norrvalla ♥

2014-07-02 / 13:09:00
Hej!
I går hade jag en jätte bra dag. Hela dagen. ♥ Fick vara med mina vänner hela dagen och se Krista Siegfrids och flera kändisar. Från något runt klockan ett till tio på kvällen var jag på Norrvalla. Vädret var jätte fint och varmt hela går dagen, i dag regnar det så det var tur att sommarfesten var igår. 
" Jag, Jenna, Niko, Jim och Jocke flyttade oss i skuggan för det var så varmt i solen."
"Ole monstret och Arne Alligator för de minsta barnen."
"KRISTA SIEGFRIDS ♥"
"William & William"
" Jennas två bilder. På andra bilden, jag, William, Mats och William"
" Jag & Krista och hennes autograf"
"KAJ"
"Redrama"
"Panetoz"
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm
 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback