Jag försökte i allafall..

2014-03-07 / 12:52:00
Hej!

I dag när jag kom hem så skulle jag äta mellanmål och när jag hade plockat fram allt jag skulle äta, och skulle börja äta. Så kom jag på att jag skulle försöka slå William med att dricka 0,5 liter mjölk på 23 sekunder..först letade jag fram ett glas..och när jag skulle börja dricka såå..näär jag hade druckit över mer än halva mjölken (typ mindre än 100 ml kvar..) så gick det inte längre..med det hade bara gått 14 sekunder då! ;) Så skulle jag ha druckit allt skulle det ha gått på 18-19 sekunder! 
Slå he William!!! :D ;)
 Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm 


William


Vatå slå he?? do klara jo int e! Fö do drack jo int åpp allt åså ede video bevisi??? ;) <3

Svar: Hahah jaah! Du kan ju fösök drick he på 18-19 sekunder.. ;) Äähh hande videon sku du itt ha få si ial fall för ja så så rouli ut tå ja drack.. :) <3
♥ Jenny ♥


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback