Memories

2014-03-30 / 16:17:00
Hej!
 
Tavelramen mamma köpte åt mig i går har jag nu hängt upp. JAG har hängt upp den. Men med lite om och men blev den till och med rak. Inte illa alls. Sen var det ju lite svårt att välja bilderna till ramen också. De fyra största ramarna skrev jag ut ett citat till. Jag skrev det på datorn och skrev ut det sen. För det var inga bilder som passade där.  
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm



Heeeej! ;) Att vill du vis bilder på ditt rum eller ja duveijt vis ditt rum, tycker de ha förändrats myki senn jag va ti dej ;) så tack om du gör he hahaha

Svar: Hej! :D Ojj, Jå he kan ja nog gör. He e bara he ja e int så nöjd me mitt skrivbord å sånde små saker som jag ska fix så småning om, men ja ha no tänkt vis ;)
Jenny


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback