Ser ni någon skillnad?

2014-03-15 / 18:13:38
Hej!

Ojj!
Jag som trodde eller jag tyckte att jag inte hade utvecklats såå mycket inom foto och redigering sen i somras när jag började "fota på riktigt". Men ojj guud det har jag visst titta och jämför säger jag bara!
 Det här var i somras. Jag fick min andra kamera i början av året 2013, en Nikon Coolpix L110 och jag gillade den jätte mycket. Haha.. jag  minns hur jag sprang runt med den över allt och fotade ALLT! Sen startade jag den här bloggen i maj, så då började bilderna komma upp här..men jag orkade dock inte redigera dem..
Hjäälp vad liten jag var i somras!! Och kolla sen fotoutvecklingen. Jag fick en ny kamera en systemkamera i julklapp julen 2013. En Canon EOS 600D. Jag började redigera bilderna efter jag märkte hur tråkigt gråa bilderna blev.. (någonstan i mitten utav sommaren 2013) Måste säga att jag redigerade sämst då ..och jag är nöjd över hur jag redigerar nu..Sen så ser jag inte redigeringen som en "jobbig och tråkig måste göras sak innan man lägger upp bilderna på bloggen" utan jag tycker det är roligt och man lär sig nya saker hela tiden. Jag trodde aldrig att jag skulle ändra så mycket på nästan bara ett år..
 
Ser ni någon skillnad?


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback