Hamlet sade det vackrare.

2014-10-02 / 18:11:00
Hej!
I dag har det varit en lite annorlunda skoldag, för vi såg på en teaterföreställning som hette Hamlet sade det vackrare. Den handlar om tre ungdomar som har en hemsk bakgrund och inte har det så lät, de blir omhändertagna på en cirkus och det blir deras nya hem. Jag och några kompisar satt längst fram, och man satt på skarpa träbänkar så efter att ha suttit där i en timme började vi bli räjelt bort domnade.
Sen har jag också haft en håltimme extra idag, och det uppskattas ju alltid, så det var nice. I kväll har jag bara läst på historia prov och andra tråkiga läxor. 
En bok som jag läser på modersmål, den är riktigt bra, den handlar om en flicka som blir våldtagen av sina två killkompisar. Läs den!
 Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback