Zombie tutorial

2014-10-30 / 17:27:00
Hej!
Tänkte visa er hur jag gjorde Zombie sminkningen. Det är faktiskt inte så invecklat som det ser ut. Jag hade lite bråttom när jag sminkade mig så det blev inte världens bästa resultat men ni förstår hur jag har gjort i alla fall.

Först: Smeta på lite lim och toalett papper/näsdukar, som du har delat i tre tunna lager. Limma fast dem där du vill skapa "såren".

Ta sedan en sax och klipp hål i det du för en stund sedan limmade dit. När du har klippt klart så är det bara att börja sminka över det, så det passar till din hudfärg. 
Här har jag börjat lägga fondation.
Sedan är det bara att ösa på med en massa färger. Helst svart, röd och lite hudfärg. Glöm inte att måla med en eyeliner och svart ögonskugga runt ögonen. När du har sminkat såren så gott det går så är det dags att spruta dit lite fakeblod. Jag hade inte nå fakeblod hemma så det lämnade jag bort, men jag lovar det ser coolar ut med! 

Komihåg att det går inte att göra den här sminkningen fel.
För det är meningen att du ska se ful ut.
 Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback