A Sunday in September.

2014-09-14 / 15:34:00
Hej!
En till helg har passerat och i morgon är det sista veckan i period 1 och så byter vi schema. I lördags var jag, mamma, Jim och Emma till stan och shoppade. Har ju redan visat vad jag köpte så det vet ni ju redan. Resten av gårdagen var jag utomhus. I dag har jag sovit länge för första gången sen sommarlovet tog slut, städat och varit där ute. Tog med kameran ut i eftermiddags också.
Thea svänger på huvudet eller börja göra något helt annat när man tar fram kameran. Ingen frivillig modell precis.
Jim skruvade lada så jag satt bredvid och tittade på en stund. Och här nere har vi två utav Emmas och mina Selfies. Eller först var det inte meningen att hon skulle vara med, men hon vägrade gå ur bild.
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback