EN VECKA I DECEMBER 10/12/15

2015-12-10 / 21:02:00
Hej!
Egentligen var det meningen att dethär inlägget skulle komma upp redan i början av veckan. Men..men.. vad gör man när man inte hinner. Bättre sent än aldrig. 
Eftersom det kommer upp så pass sent nu, så har jag fyllt på med lite bilder från hela veckan och inte bara från förra helgen. 
Förra helgen sov jag med William hela helgen och vi myste bland annat med glögg och pepparkakor på lördagskvällen. Skriftskola på lördagen, sifferuppläggare på söndagen, bakat pepparkakor och restan av veckan har det varit fullt upp med skola.
I måndags hade vi faktiskt rätt chill data tillvals timme, då Jenna och jag fick gå till butiken och köpa kaffe och våfflor. Mums! Annars har veckan varit lång och trist.
Får se vad jag hittar på den här helgen, för imorgon är det fredag igen! Ifall någon missat..♥
 
iPhone 5s och några Snapchat bilder.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback