Glöggmys med W

2015-12-15 / 19:26:00
Hej!
 Har rätt mycket på gång i mitt liv just nu. Så det är orsaken till varför jag är lite off här på bloggen.
Sista veckan i skolan är lika stressig som alltid, har börjat i moped skolan, så skall alltså så snart som möjligt börja läsa på traktor och moped kortet, håller på att skaffa hälsointyg och pass foton till kortet, skriftskolan är i full gång och ungdomsrådets möten tar också en del tid, detta är några utav de sakerna som är på gång just nu. Och ännu därtill vill jag kunna umgås med mina vänner och pojkvän utan att behöva stressa ihjäl mig. 
I måndags kom William i alla fall hit på kvällen, och vi drack glögg, åt pepparkakor och tittade lite på en julfilm, mys!♥
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback