SJÄLVSTÄNDIGHETSDAGEN

2015-12-06 / 19:55:46
Hej!
Idag <6.12> är det Finlands självständighetsdag. Och dagen till ära har jag och Emma bakat en hel del pepparkakor.
Fast före det så var jag och William på en gudstjänst till kyrkan, i förmiddags, eftersom det var vår tur att hänga upp psalmsiffrorna. 
Helgen har jag spenderat tillsammans med William, från fredagen till lördagen sov han hos mig och när vi vaknade på lördagsmorgonen fick vi skynda oss iväg på skriftskola som började kl. 9.30. Och från lördag till söndag <idag> sov jag hos William och när vi vaknade idag fick vi masa oss iväg på gudstjänst.
Men förutom allt kyrkspringas så har det varit en riktigt mysig helg,
med bland annat glögg, pepparkakor, julkalender och William förstås! 
 Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback