Banoffee cake & hotel breakfast

2015-03-28 / 14:58:00
Hej!
I natt har jag sovit över hos Jenna. Vi ställde till med pajbakning igår kväll, och det resulterade i en banoffee paj. Banoffee pajen var riktigt god, för att vara första gången vi provade baka den, men dock lite väl rinnig eftersom mitt och Jennas tålamod inte är det bästa. Efter bakandet så satt vi och spelade tv spel från tolv till fyra på natten, sedan somnade vi. 
Imorse däremot åt vi en "hemmagjord" hotellfrukost till lunch, för vi vaknade så sent. Har skrattat så mycket den här helgen, så jag har ont i magmusklerna. ♥
Förresten, har ni inte provat Doritos chips, så ska ni ta och göra det nu, för det är lätt de bästa chipsen jag någonsin ätit!
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback