14/04/16

2016-04-14 / 21:20:00
Halloj på er! Här ovan är en drös med bilder från veckan och förra helgen. En rätt rörig vecka och rörigare blir det!
I helg var det skriftskola och sedan Fridas en sväng på söndagskvällen. Och i veckan har jag varit på möte med Melinda, hämtat kycklingar med William, läst på prov, haft åttans tillval för allra sista gången och har börjat packa lite smått!
För jag åker nämligen till Umeå över helgen, från lördagen till söndagen. Bara en liten spontan weekendtrip till Umeå över en natt. Och på söndagskvällen när jag kommer hem, är det bara för mig att pack upp och om och så åker jag till Vasa och bor hos min kusin en hel vecka. Eftersom hela åttan har PRAO, och min praktik plats är på Airaksinen i Vasa. Är lite smått nervös men det skall väl nog gå bra det också!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback