Älskade fredaag

2016-04-09 / 16:38:00
Hej hej! Har typ inte bloggat på hela veckan. Så drar det lite snabbt nu vad jag har haft för mig denhär veckan.
I tisdags övningskörde jag för sista gången, och i onsdags körde jag upp tillsammans med Max och Casper. Sedan åt vi lunch på Rolls i Kauhava. Vi klarade det alla tre, så nu har jag både moppe och traktor kortet! Känns skönt att jag nu äntligen är klar med moppeskolan och har fått mitt efterlängtade körkort. 
I går kväll så kom Jenna och Jacob hit på en kaffekopp med mig och William. Vilket var sikkens länge sedan Jenna var hit sist! Sedan for vi ut en sväng, till Grillen och åt, och sedan slutade kvällen med att vi hängde hos Jenna. William och jag for hem vid elva, och somnade sedan nån timme senare. Klockan åtta ringde alarmet imorse pga. skriftskolan. Suck. Men nu ska jag börja göra mig i ordning för kvällen.
Puss på er så hörs vi senare!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback