MAXMODANSEN VOL. 2

2016-08-07 / 18:30:00
Maxmodansin vol. 2 <6.8> - sommarlovets sista dans.
Sommarlovets sista dans är över för i år och det börjar närma sig slutet av sommarlovet.
Att skolan börjar om sju dagar känner jag mest - å-n-g-e-s-t! 
 
Fredagen höll jag till ute på byn som vanligt och på lördagsförmiddagen for jag till Vasa en sväng på lite shopping.
 
Det regnade nästan hela gårdagen, men när vi satte oss på nio bussen mot Maxmo höll det upp, och resten av kvällen också. Fyfan vad mörkt och dimmigt det blev mot nattimmarna, man såg i princip ingenting, men nog hade vi roligt för de! För det var inte kallt, så sommarklädsel funkar nog ännu. Klockan 01:00 gick bussen hem och vid 03:00 tog jag och William natten.
 
Första maxmodansen var nog bättre, men det är väl så det brukar vara med det mesta, första är så bra att den andra har svårt att nå upp till samma nivå. Ser redan framemot nästa sommar och allt som kommer med den. 
Kyss!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback