SISTA JULFESTEN I GRUNDSKOLAN

2016-12-25 / 18:40:00
 
 
 
Julfesten 22.12.2016. De traditionella julfest bilderna.
Den sista halv timmen efter att allt julprogram är över, är den mest kaotiska halvtimme jag någonsin varit med om. När alla skall ha bild med precis alla, det är iskallt och folk tappar tålamodet på varandra, perfekt kombination.
Som traditionen säger, är det niorna som håller i julfest programmet varje år, så även i år! Min klass ordnade en "Gissa vem?" tävling med bilder på elever och lärare som små, där man skulle gissa vem det var. Och en tävling där min klass hade gjort egna versioner av små klipp ur filmer och serier och de tävlandes uppgift var att gissa vilken serie/film det var frågan om. Måste säga att årets julfest gick mycket snabbare än tidigare år och den var också rätt underhållande! 
Men nu, med sista julfesten i grundskolan bakom mig och avklarad, siktar jag in mig på det efterlängtade jullovet! Som jag har längtat! 
En närmare titt på min outfit kommer i ett senare inlägg, så håll utkik!
Puss på er!
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback