50 RANDOM FACTS

2016-02-25 / 17:11:32
1. Vem litar du på? Jag litar allra mest på mig själv och William, men sen finns det också några andra jag litar på en hel del. 
2. Vart skulle du vilja vara just nu? Endel på något varmt ställe i södern, eller på någon slalomort som tillexempel Hemavan eller Åre.
3. Favorit stad? Av de få städer jag besökt så Stockholm, men annars blir det nog någon storstad som NYC, London, Paris..
4. Vilket är ditt favorit nummer? 11
5. Vad var det senaste du åt? Fisksoppa och glass till middag.
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? hm..en såndär regnbågskrita med alla möjliga färger, tror jag.
7. Hur är vädret just nu? Börjar bli mörkt, solen har nyss gått ner.
8. Vem var den senaste personen du pratade i telefon med? Min bror.
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Utseendet är ju det första man ser, men sedan försöker jag avläsa personen så fort som möjligt så jag ser hur han är som person.
10. Vad har du för skostorlek? 35-36 beror på skorna..
11. Favoritserie? Kollade nyss klart Unforgettable.
12. Har du några syskon? Japp, två stycken. En lillebror och en lillasyster.
13. Längd? 163 cm.
14. Hårfärg? Min naturliga hårfärg är något åt det gråbruna hållet. Men nu har jag mörkbrunt.
15. Ögonfärg? Gröna
16. Använder du kontaktlinser? Inte än, men skall börja.
17. Favorithögtid? Halloween, Alla Hjärtans Dag och midsommar kanske?
18. Favoritmånad? Februari och sommarmånaderna juni, juli och augusti.
19. Har du gråtit någon gång utan anledning? Njää..tror nog inte det. Gråter sällan men när jag väl gråter är det nog något jag verkligen gråter över. 
20. Vilken var den senaste filmen du såg? Fjällbackamorden Tyskungen. 
21. Favorit dag på året? 15 februari min födelsedag, 11 februari Williams och min dag och skolavslutningsdagen.
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Beror på hur bra jag känner personen från tidigare. 
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Haha nää tror nog inte det!
24. Kramar eller kyssar? Kyssar, men kramar är nog mysiga de också!
25. Choklad eller vanilj? CHOKLAD SÅKLART!
26. Har du tatueringar? Nix.
27. Vad lyssnar du på just nu? Musik från Spotify bara..
28. Är du kär i någon kändis? Nej
29. Vilka böcker läser du just nu? Camilla Läckbergs böcker, Fjällbackamorden.
30. Piercingar? Har haft en navelpiercing men nu just har jag bara en helix piercing.
31. Favoritfilmer? Ååh, det vet jag faktiskt inte, jag har ingen specifik favoritfilm men jag gillar kriminal/deckare/Science Fiction filmer. 
32. Favoritsport? Nope, ingen sportare här inte!
33. Vad gör du just nu? Slösurfar nog bara, fast jag skulle behöva göra lite läxor..
34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Häh.? Ingen aning..
35. Hundar eller katter? Både och eftersom vi har både katt och hund.
36. Favoritblomma? Rosor
37. Har du blivit påkommen med att göra något du inte får göra? Hahah..det har jag säkert.
38. Har du en bästa kompis av det motsatta könet? Nee, inte bästa kompis men kompisar.
39. Har du älskat någon någon gång? Jo, gör det nu!
40. Vem vill du träffa just nu? William
41. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Joo.
42. Hur imponerar man på dig om man är kille? Jaadu, det vet jag faktiskt inte, tror jag är rätt svår att imponera på så lyckas du så e du nog speciell!
43. Gillar du att flyga med flygplan? Det går väl, gillar inte att det slår lock för öronen dock.
44. Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt
45. Hur många kuddar sover du med? Två stycken.
46. Saknar du någon? Jåmen det gör jag väl.
47. Lyssnar du på radio? I bil och traktor ja, men annars nej.
48. Bästa beslutet du har gjort i år? Ööh...nog har jag väl gjort endel bra beslut men int nu något som är bättre än de andra så..
49. Sämsta beslutet i år? Tror inte jag gjort något sådan ännu..
50. Din senaste nerladdade app? Color Switch..hahah..
 
Frågorna hittade jag HÄÄR.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback