GOOD TIMES & TAN LINES

2016-07-21 / 12:14:00
30 grader, sol, mat, villa och bästa sällskapet -villaliv deluxé!
I går, på förmiddagen, for jag och William till butiken för att handla mat som vi skulle ha med oss till villan. Det blev rätt onyttigt, men vafan haha! Sedan bar det av mot Brudsund, cirka 50 minuter tog det att köra till villan med vespa.
När vi kom fram åt vi lunch och sedan somnade vi i solen, jag i solstolen och William på madrassen bredvid, i typ en timme. Annars gick dagen åt till att äta, bada, sola, lyssna på radio och skratta så magmusklerna värkte! Skulle jag betygsätta gårdagen skulle den få tio av tio solklara poäng! Så jävla roligt hade jag! Fan vad jag älskar sommaren, please stay forever and ever. Orkar fan inte med hösten och vintern. På sommaren lever man och resten av året existerar man bara, typ så känner jag! 
I allafall, fler såna här dagar kommer det definitivt bli! Puss!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback