LANGRADIN 2016

2016-07-15 / 12:38:00

 
Heej på er! Bloggen ligger lite åt sidan nu under sommaren, dock tror jag inte att jag är enda det är så för. Men jag ber om ursäkt för de få och halv slarvigt gjorda inlägg som kommer upp här lite nu som då. Men det är så livet ser ut om somrarna -livet leker och jag ÄLSKAR DET! 
Under Vörådagsveckan ordnas alltid en parad, som på dialekt kallas Langradin, där företag och olika sällskap inom Vörå kommun går för att göra reklam åt sig. Bland annat så var min lillasyster Emma och hennes fotbollslag med.
Klockan tio vaknade jag och William av att ha snoozat två alarm redan. Vi slängde i oss en snabb frukost och gjorde oss färdig för att sedan befinna oss i centrum för att se på Langradin som började klockan elva. Efter det hängde vi bara i city tillsammans med lite folk och sedan for jag hem för att börja göra mig i ordning för vörådagsdans nummer två! Mer om det i nästa inlägg.
Puss på er!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback