BROWNIE FOR TWO

2016-06-30 / 17:56:05
Årets första kulglass - sjukt god smak!
I tisdagskväll kom William efter mig och så for vi på glass till Grillen. Vi köpte varsin kulglass med smaken brownie, som var super god! Efter glassen for vi vidare till Isaks, på kaffe och så hälsade jag på kattungarna. De är såå söta, och om bara några veckor får vi nämligen hem två av dem! När det blev kaffedags kom några till dit en stund, och sedan vid tio började jag och William söka oss hem åt. En mysig tisdagskväll!
Annars är det så här mina dagar ser ut mesta dels, vaknar sent-sitter vid datorn hela dagen-äter-ute på byn om kvällarna-uppe hela natten-somnar sent osv. Men jag gillar det! Är det sommar så är det.
Puss på er!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback