BRUDSUND LA VILLALIV

2016-06-30 / 12:07:00
Villaliv -det är något med vattnet som har en tendens att göra en så lugn.
I tisdags var jag till villan, för första gången i år faktiskt. Tillsammans med mamma och Emma, och  mommo & moffa kom dit lite senare också.
Jag låg och flöt med vågorna, på luftmadrassen, ute vattnet ett bra tag under eftermiddagen. Solen värmde så otroligt mycket och det var så skönt att bara ligga och halvsova på madrassen medan den sakta följde med vågorna. Medan tankarna bara flöt som med vågorna! Eftersom det bara är några meter till andra sidan är risken ganska liten att man flyter iväg och inte orkar paddla tillbaka, så det funkar utmärkt att ta en liten powernap ute på madrassen. 
Måste ta William med mig nästa gång, för risken finns att man blir rätt rastlös så fort man inte har något att göra! Och så är det ju roligt med sällskap också! Men det får nog vänta tills han kommer hem från Helsingfors, så nästa vecka någon gång tror jag vi fräser iväg med moppen nån dag. Om vädret tillåter då förstås!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback