MIDSUMMER IT IS

2016-06-29 / 12:19:00
Hej på er! Midsommaren är över, och jag har inte hunnit blogga om det som vanligt, förutom konfirmationen då. Men midsommarhelgen var bra, bättre än de tidigare midsomrarna men den skulle ha kunnat vara bättre. I alla fall, i år var det första gången jag firade midsommar tillsammans med mina vänner (vilket var hundra gånger roligare) istället för att vara ut och köra med familjen!
Fredagen var mest en vanlig ute på byn kväll, lördagen var det konfirmation och konfirmationskalas först, och sedan på kvällen drog jag och William och många fler till Isaks hemmafest där vi spenderade resten av kvällen. Med korvgrillning, kubb spelande, ut med moppebil en sväng och en massa andra roligheter under nattimmarna. Med ett roligt schack måste jag säga! Vi kom hem vid 02:30, gick och la oss och sov till elva, söndagen var rätt lugn. Umgicks med lite folk, åt grillmat och bara chillade sedan sov jag hos William natten till måndagen.
En bra midsommarhelg -ser framemot nästa midsommar redan! 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback