SOMMARLOV 04-06-2016

2016-06-05 / 13:55:00
Från vänster, Jenna, Amanda, Johanna, Jenny (jag) och Frida. 
 
 
Isabelle och William.
Jenna och Jacob.
Igår, lördagen den 4.6, klockan 10:46 stapplade jag ut ur UF lokalen på mina skyhöga klackar, med hela sommarlovet framför mig! Som jag har längtat! Lyckan jag kände när jag kom ut på gården, efter skolavslutningen, med ett toppenbetyg, med medeltalet 9,5, och ett stipendium, i bildkonst, i handen och ett tio veckors sommarlov framför mig, var helt obeskrivlig! Kunde inte bli lyckligare då.
Åttan är ett avslutat kapitel och till hösten kliver jag in i TGS skola som en nionde klassare och påbörjar mitt sista år i högstadiet. Efter det är högstadietiden ett minne blott! Kommer dock sakna alla härliga niondeklassare jag lärt känna under året som inte längre kommer gå kvar där. Men jag önskar dem ett stort lycka till inför framtiden! Och nu skall jag verkligen ta vara på det här sommarlovet, och verkligen göra så mycket roligt som jag bara hinner och njuta!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback