En höstig lista

2016-09-04 / 18:57:00
Hittade den här listan på Amandas blogg, här hittar ni inlägget!
 
1. Vad kommer du äta i höst?
Skolmaten till största dels, tyvärr. Sen vanlig husmanskost här hemma, bara som vanligt. Så i matväg ändras inget.
 
2. Vad kommer du dricka i höst?
Te, te och te. Och då skall det vara muminte, helst! Börjar alltid drick te i slutet av augusti och håller på ända in i april. 
 
3. Vilken blir din favoritmöbel i höst?
Det blir väl sängen det, fast det är den året om. Så ingen ändring här heller. 
 
4. Vilket klädesplagg kommer användas flitigast i höst?
Hm..ja det blir väl nog mina ripped jeans och nån fin långärmad tröja med nån fin detalj. Till exempel min svarta långärmad tröja med bara axlar eller den vita med snörning i ryggen. 
 
 
5. Hur ser den typiska höstdagen ut?
Vaknar, äter frukost, åker till skolan, umgås med kompisar, eftermiddagskaffe med William, hem och äta, kolla film eller vara med William, laga läxor och sedan gå och sova. 
 
6. Vad kommer du läsa i höst?
Ehh..skolböcker antar jag.
 
 
7. Vad kommer vara din största förändring i höst?
Tror inte att det finns nån stor, stor förändring, utan det ända som skiljer från förra hösten är väl att jag går sista året i högstadiet i år och därför måste börja fundera vart jag skall söka efter nian, och så skall vi på flera studiebesök och så har vi två praoveckor i höst (Vecka 39 och 46). 
 
8. Vad kommer vara din största utmaning i höst?
Att försöka göra undan läxorna tidigare på kvällen så jag slipper sitta uppe och kämpa med dem mitt i natten. Och att inte stressa sönder på grund av skolan och allt arbete med det. 
 
9. Vad är det bästa med din höst?
Tända ljus, mycket film/serie tittande, höstfotografering, mys med William och lyssna på spotifyspellistor om och om igen i hörlurarna. Och att få börja gräva fram halsdukar, stickade vantar och varmare skor, så småningom, så att man inte fryser ihjäl påväg till skolan. Halsduken och vantarna är dock redan framme! 
 
 
10. Vem kommer du att mysa med under filten i höst?
William, helt klart! 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback