SATURDAY NIGHT BDAY PARTY

2016-09-19 / 19:15:00
Spend your life with the people who make even going to the grocery store an adventure.
Ännu en helg har passerat, fort som fan dessutom, och det är måndag igen.
På lördagskvällen drog jag och många fler till Nikitas för att fira att hon fyllt år. Vi kom dit vid halv nio och huset var i stortsätt redan fullt! Men fan så roligt jag hade, är så glad över att ha så härliga människor omkring mig!
Bilderna är som de är haha, men det är åtminstone någonting. Huvudsaken är ju att vi hade roligt, och de hade vi minsann!
Timmarna rusade iväg fort som bara den, och när klockan närma sig 02, började vi söka oss hemåt. Vid 03 kröp jag och William till sängs och somnade med en gång. En utav de bättre lördagarna, definitivt!
Kram på er!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback