Skolfotografering 13/09

2016-09-13 / 21:38:10
Hej på er!
Har tillbringat kvällen med näsan i hälsolära boken, har nämligen prov imorgon. Och sista minuten människa som jag är, speciellt när det gäller prov och sånt skit, så började jag läsa först i kväll. Det slutar alltid med att jag sitter uppe halva natten och gör klart det som skall vara gjort morgonen där på, haha... Dålig taktik, rekommenderas inte! 
Hur som helst, idag har vi haft skolfotografering i skolan, skönt med lite annorlunda skoldag. Dock är jag jävligt osäker på hur bilderna blev så jag längtar verkligen tills vi får se hur de blev, är rätt säker på att de blev misslyckade som vanligt, men vem vet. 
Nu skall jag läsa lite till på hälsolära provet och sedan ta natten!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback