RUKA VILLAGE

2017-04-16 / 18:10:00
Nu har jag äntligen fått tummen ur och börjat redigera bilderna från Rukaresan, vi var på förra helgen. Vi startade halv nio på fredagsmorgonen och kom fram vid fyra tiden på eftermiddagen. Med lagom bortdomnade ben och röv, sju timmar senare, så packade vi upp lite smått i lägenheten och böt sedan om för att åka lite i kvällsbacken.
Efter kvällsbacken, när det började bli lagom kallt i både händer och fötter, satte vi oss på ett café och drack varsin varm oboy. Ruka har seriöst världens godaste varm kakao!
William och jag hann också gå ut på en promenad runt Ruka Village innan det började snöa riktigt ordentligt. 
På lördagen hade jag med mig kameran i backen hela dagen så det får ni se i ett senare inlägg. Utsikten uppe på backarna var helt otrolig! 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback