A RECAP OF AUGUST

2017-08-31 / 20:28:00
Från outfitfotograferingen, som ni hittar här (länk). Och en bild på mina färggranna anteckningshäften, som jag och Jenna åkte och köpte direkt efter första skoldagen.
 
En matbild från söndagen den 20 augusti, när jag och Williams familj for till Tesses Café på lunch. Och en selfie från i helg när det vankades villaavslutning! Jag och William gjorde inget speciellt, lagade lite mat och kollade film, mysigt det också!
 
Premiärselfien från skolans wc, haha. Och ännu en till matbild, fast denna gången från Pizzeria Wanhis i Gamla Vasa. Jag, William och hans mamma for dit på mat i tisdags, när jag var och hälsade på honom till internatet. 
 
Hej på er! Nu fick ni en snabb liten uppdatering på vad jag har gjort under de tre senaste veckorna. Kan ni tänka er, i morgon är det tre veckor sedan jag började i gymnasiet, och för mig känns det inte alls som vi redan gått tre veckor i skolan. Men tur är nu det, för jag skulle aldrig orka om dagarna skulle gå super långsamt framåt! 
På veckodagarna går jag som sagt i skolan, på kvällarna sitter jag med näsan i läxböckerna och på helgerna försöker jag umgås så mycket som det bara går med William, och njuta av de två ynka lediga dagarna vi har förstås. Så därav ingen uppdatering på bloggen, tyvärr.
 
Hur går det i skolan då? Jaa, det går väl bra. Mycket mer läxor, strängare bedömning och snabbare tempo, precis som jag hade förväntat mig. Vi har dock inte skrivit några prov ännu så får se hur det går när det väl ska göras, ehh..är faktiskt lite spänd inför det!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback