CHRISTMAS DECORATIONS

2017-12-10 / 17:14:00
Så här ser mitt rum ut den här tiden på året. Lite juldekorationer här och var. Det är en så sjukt stor skillnad på hur mitt rum såg ut runt jul för några år sedan mot hur det ser ut nu, då hade jag verkligen juldekorationer överallt utan någon som helst tanke på hur plottrigt det såg ut.
Nuförtiden är det för det mesta mer simpelt och stilrent. Och det gillar jag, det skulle dock inte skada med lite uppdatering av dekorationerna. 
Jag funderar på att byta ut den gröna granen till en vit, men jag har inte hittat någon som är både liten och ser ut för något ännu. Och det skulle vara roligt att testa göra en egen stjärna av lite kvistar och en ljusslinga också.
Nu är det bara fjorton dagar kvar till jul hörni!!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback