CHRISTMAS EVE

2017-12-28 / 16:18:00
På julaftonsmorgonen vaknade jag upp bredvid älsklingen hemma hos mig. Vi gick ner tillsammans och åt frukost medan fjärde ljuset i adventsljusstaken brann, julafton till alla ära.
Efter fruktosten började jag göra mig i ordning och klädde upp mig inför julmiddagen som skulle äga rum hemma hos oss i år. Klockan två kom mormor och morfar och senare vid tre tiden kom även farmor och farfar. 
Klockan fyra var det dags för det årliga Kalle anka och efter det var det äntligen dags för julmat. Gud vad jag åt, hamnade typ i matkoma efter två stora portioner för att vara mig, haha! Vi åt även en supergod efterrätt, pannacotta med hallon! 
Efter maten tittade vi på några program som kom på tv medan vi lät maten sjunka för att sedan smälla in ännu lite kaffe och dopp. 
 
Sist men inte minst, blev det äntligen dags för julklappsutdelning. I år delade Emma ut julklapparna och när alla hade blivit utdelade och öppnade började julafton lida mot sit slut.
Fort kom julafton och ännu snabbare var det över i år igen! Men jag är riktigt nöjd och tacksam över alla fina julklappar jag fått! Som jag förövrigt tänkte visa er i ett senare inlägg, så håll utkik!
 
Puss och kram! Och hoppas ni också hade en fin julafton!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback