DECEMBER

2017-12-17 / 14:15:09
Två snapshots från självständighetsbalen den 5 december. Välkomstdrinken var typ det godaste i matväg på hela balen, haha!
 
Ett snöigt vinterlanskap som jag och William vaknade upp till på självständighetsdagen, och en bild från pepparkaksbakningen vi hade här hemma för en vecka sedan. 
 
Thea deltog också i bakandet, eller jaa... rättare sagt provsmakandet. Men det var roligt att ha in henne en stund medan vi bakade.
 
Två suddiga och oklara bilder från luciamorgonen vi hade i Vörå kyrka i onsdags, Lucia till all ära! Det var bland annat min lillasysters klass som gick i luciatåg i år.
 
Och ännu ett snöigt vinterlanskap, den här bilden är dessutom tagen i all hast genom ett fönster i skolan. Och sist men inte minst, som pricken över i, en julstjärna på köksbordet. 
 
Dessa bilder har samlats i min kamerarulle under de senaste veckorna. Lite juliga och vintriga bilder, precis som det ska vara under decembermånad!
Nu ska jag börja ta tag i den kommande veckans prov som börjar närma sig, så önska mig lycka till!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback