SHE JUST SHINES

2017-12-15 / 13:21:55
För två veckor sedan när jag var ledig passade jag på att gå ut och fota lite självporträtt i min nya rosa stickade tröja, medan det ännu var ljust. Eller ljust och ljust, solen kom och gick.
Jag älskar verkligen motljus som på den sista bilden och de är så lite tillfällen för motljusfotografering på vinterhalvåret. Allt blir bara brusigt och dessutom hinner jag inte ens hem från skolan innan det är mörkt.
Jag måste passa på att fota massor nu på jullovet, hoppas bara det är någon snö kvar tills dess och att inte hela lovet regnar bort. 
I dag hade jag endast ett prov som skulle skrivas i skolan så jag slutade redan halv elva, så skönt att få ta helg så tidigt för en gångs skull! Dessutom börjar jag först klockan ett på måndag, fördelen med provvecka! Nackdelen är väl dock att alla kvällar går åt till provläsning.
Kram! 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback