VSG BRUDARNA

2017-12-23 / 15:56:00
Visst är de inte vackra, mina härliga brudar! Älskar gruppbilderna, så värt att stå ute i kylan en stund och skaka för dessa fina bilder! 
I fredags hade vi ettor vår allra första julfest i gymnasiet och efter det fick vi äntligen jullov! Först hade alla basgrupper varsitt program och även lärarna hade ett program. Min klass, eller jag och Jasmine, läste upp en dikt som fina Jasmine skrev om vårt första halvår i gymnasiet.
 
Efter själva julfestprogrammet var det dags för ringlekar, men då smög vi tjejer iväg för att fota istället, haha. Efter fotograferandet gick vi in igen, och sökte oss mot matsalen för att äta tomtegröt innan vi äntligen fick åka hem och njuta av jullovet! 
Och nu, dan före dopparedan, är det bara en dag kvar till julafton! Jag är så himla taggad!!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback