1096 DAYS IN LOVE

2017-02-13 / 17:24:00
Tre år! I tre år har vi stått sida vid sida, du & jag. Jag minns 11 februari 2014 precis som om det vore i går, när vi bestämde att det skulle vara vi och det har det varit ända sedan dess.
Jag var så nervös den kvällen men ändå så jävla kär och det är helt otroligt att nu, tre år senare är det fortfarande vi. Vart tog tre år vägen? Helt sjukt att tiden har gått så fort. Älskar dig till ☾ och tillbaka!
Så i lördags, tre årsdagen till ära, for jag och William till Tesses Café för att fira oss. Vi åt varsin fjärdens hamburgartallrik, mums! Och senare på kvällen mötte vi upp lite folk och vid tio tiden drog vi hem till pojken min och myste framför en film!
Puss!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback