BAKED ALASKA

2017-02-02 / 13:46:00
Hej på er! Är hemma från skolan idag på grund av förkylning, så passar på att blogga lite innan jag sätter igång med att ta igen det jag har missat idag i skolan. Och det är en hel del kan jag lova er! Torsdagen är alltid den jobbigaste dagen för då går vi alltid genom så himla mycket! 
I måndags hämtade pappa hem min hylla, som jag gjort på slöjden i skolan. Den är lite sned och så, men jag har ju gjort den själv så då får den väl vara lite sned! Tycker den blev rätt fin ändå! 
I tisdags bakade min klass Baked Alaska på matematik lektionen, vilket blev väldigt lyckat trots att det var lite rörigt i början. Vi brukar alltid baka något timmen efter vi har haft prov, haha lite orättvist mot de andra klasserna men livet är orättvist så vad kan man. 
Och den sista bilden är vad jag åt till frukost eller snarare lunch, för den åts vid tolv tiden i dag. 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback